Skattjakt och en hel del svordomar.

Publicerat: 14 oktober, 2013 i Uncategorized

Vilket härligt, soligt väder vi hade här i Stockholm under den gångna helgen. Det var helt underbart att vara ute i den friska luften.

I lördags var jag med på 25-manna som är en jättestor orienteringsstafett. Jag sprang sista sträckan och eftersom alla som sprang den sträckan hade samma bana så var det bara att hänga efter de andra, vilket jag tackar för. 🙂 Om man sprang fel så var det bara att skylla på någon annan, hehe. 😉 Trots lite fel val av person att följa, så fick jag en bra tid och placering på min sträcka. Orientering är så pass skoj så att man glömmer bort att det egentligen är jobbigt, tävlingen blir som skattjakt. 😀

IMG_0026[1]

Igår var vi ett gäng mtb-cyklister som samlades vid parkeringen utanför mig. Sen begav vi oss iväg till Björkhagen via den tekniska Sörmlandsleden. Det blev en lugn och härlig långtur på hala stenar och rötter. Blev en del svordomar men också en kanonbra teknikträning.

IMG_0057[1]

Lämna en kommentar